Anti-agressie
Hebt u wel eens te maken met boze klanten? Kunt u in uw organisatie niet om agressieve bezoekers heen? Zijn sommige cliënten moeilijk te hanteren bij een conflict? Dan kan uw opstelling het verschil maken. Als u op de juiste manier reageert voorkomt u dat een conflict uit de hand loopt. Hoe u dat doet, leert u tijdens de incompany anti-agressietraining.
Omgaan met agressie
Anti-agressie. Dat is uw uitdaging: recht doen aan het gevoel van de andere partij, maar niet alles accepteren. Tijdens de incompany anti-agressietraining leert u als eerste agressie te herkennen. Belangrijk daarbij is hoe anderen, maar ook uzelf omgaan met een conflict. De conflicthanteringstijlen. Bij het omgaan met agressie zijn communicatietechnieken heel belangrijk. Die geven we veel aandacht tijdens de training. U krijgt de-escalerende technieken onder de knie: een aanpak waarmee u voorkomt dat agressie tot een uitbarsting komt.
Cursus op maat
De incompany anti-agressietraining stelt OBN op maat samen voor u. Niet alleen de locatie is maatwerk. Ook de cursusinhoud stemmen we af op uw wensen en de specifieke situatie in uw organisatie.
OBN is een handelsnaam van
Alfa Control BV
Inschrijfnummer KvK 30220153 Rekeningnr. ABN AMRO 46.12.28.297